het nieuwe systeem

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Big Bill
Berichten: 30
Lid geworden op: 10-02-2011 21:03

Bericht door Big Bill » 17-04-2012 16:46

Nu ook in de ochtenddienst problemen met serververbinding. :evil:
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 18-04-2012 01:38

voice is ook bedacht door personen die er zelf niet mee hoeven te werken, en vaak als je bv iets gepakt heb , sta je tijdje met dat artikel in je handen te wachten totdat je keer antwoord krijg voor welke klant het is, en regelmatig zijn de barcodes zo klein dat je goed moet kijken of er een 8 staat of een 0 met een streepje erdoor , en bijvoorbeeld ook dat je makelijk kan vergissen tussen een 6 en een 8. maar als verweg de meeste personeelsleden er minder produktie mee halen in vergelijking met werken met een scanner dan ligt het zogenaamd aan het personeel en niet aan het systeem , het zal nooit gebeuren dat een directie lid van een bedrijf toe zal geven dat een systeem weggegooid geld is
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 18-04-2012 19:11

[quote="buf"]voice is ook bedacht door personen die er zelf niet mee hoeven te werken, en vaak als je bv iets gepakt heb , sta je tijdje met dat artikel in je handen te wachten totdat je keer antwoord krijg voor welke klant het is, en regelmatig zijn de barcodes zo klein dat je goed moet kijken of er een 8 staat of een 0 met een streepje erdoor , en bijvoorbeeld ook dat je makelijk kan vergissen tussen een 6 en een 8. maar als verweg de meeste personeelsleden er minder produktie mee halen in vergelijking met werken met een scanner dan ligt het zogenaamd aan het personeel en niet aan het systeem , het zal nooit gebeuren dat een directie lid van een bedrijf toe zal geven dat een systeem weggegooid geld is[/quote]

helemaal mee eens, buf
Big Bill
Berichten: 30
Lid geworden op: 10-02-2011 21:03

Bericht door Big Bill » 29-04-2012 23:05

Heb hier meermalen over geklaagd bij de leiding, maar als de leveranciers er niets aan willen veranderen, kunnen zij er ook niets aan doen.
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 06-05-2012 06:02

ik heb gehoort dat iedereen ongeveer 30 procent minder doet met voice in vergelijking met scanner, en dat er afgelopen vrijdag na 5 uur s'morgens toch maar zoveel mogelijk met scanner werd gelopen omdat dat een stuk sneller gaat en het werk toch af moest , met scanner doe je nu eenmaal veel meer.
daar komt nog bij dat voice bijzonder iritant is voor de meeste ordepickers , je krijg er hoofdpijn van steeds dat herhalen , of die stem bij die voice blijf maar herhalen of je moet zelf herhalen omdat er weer wat verkeerd wordt verstaan
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 22-05-2012 12:31

vorige week in de nachtdienst gewerkt. 't was erg druk. ongeveer 4.500 regels droog. Iedereen heeft met scanners gelopen. En wel alles op tijd af krijgen. Dus zeg maar wat er sneller is!!!
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 25-05-2012 11:31

ik heb gehoord dat de server van voice niet voldoende capaciteit heeft, en dat daardoor elke keer je buiten radiodekking ben, bijzonder iritant is dat om vaak te horen , "U bent mogelijk buiten radiodekking" en daarna vaak "vorige sessie is nog aktief"
en dat niet voldoende capaciteit ook de reden is dat je regelmatig verkeerd wordt verstaan.
met scanners heeft de server minder capaciteit nodig en dat daardoor met scanners alles stuk beter werkt.
voice moest natuurlijk zo goedkoop mogelijk zijn voor de hanos maar beter was als de hanos iets meer geld had uitgegeven zodat alles beter werkt, dat wachten totdat ze keer antwoord geef of wachten totdat je weer bereik heb is uiteindelijk veel duurder , goedkoop is duurkoop uiteindelijk.
en dan nog de andere bezwaren zoals lastig te lezen barcodes zodat je je vaak kan vergissen of er bv een 0 met streepje erdorrheen of een 8 staat
Plaats reactie