kerstpakket

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

kerstpakket

Bericht door apeldoorn » 27-12-2011 15:48

hoorde van een collega dat de pakketten dinsdag en woensdag werden uitgereikt dus ik dacht woensdag kom ik ga hem ophalen want ben nog steeds in loondienst
Johnny zegt nou ik weet niet of je nog op de lijst staat, stond inderdaad niet meer op de lijst
Heb hem wel meegekregen, was een mooi pakket
maar toch raar dat je al helemaal uit het beeld bent terwijl je nog in loondienst bent
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 28-12-2011 20:00

Ja, hun "motto" is ook "Uit het oog uit het hart".

Ik vind het gewoon GROTE SCHANDE. Je bent gewoon nog in loondienst en dan hoor je gewoon een pakket te krijgen. Durf te wedden dat J v/d K erachter zit dat jij niet op deze lijst stond. Moet haast wel.

En dat terwijl jij één van onze BESTE orderpickers was. Haalde regels, daar konden de anderen nog een puntje aanzuigen.
Dan wordt je zó behandeld. Fijn! Bedankt Hanos!! Leer eens fatsoenlijk met je mensen om gaan!
Eat my dust!!
Big Bill
Berichten: 30
Lid geworden op: 10-02-2011 21:03

Bericht door Big Bill » 03-01-2012 00:32

Schandalig, dat ze zoiets in hun hoofd halen. :evil:
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 03-01-2012 07:49

ik hoorde ook iets van een voormailige leidingevende, zeg 30 jaar geleden, van der horst vertelde hem dat hij 4000 gulden in de maand zou verdienen met die functie, wat op zich een heel goed loon was in die tijd, maar van der horst vertelde er niet bij dat hij er 80 uur in de week voor moest werken,
maar hij vertelde ook over jaap van der kamp dat ze genoeg van hem hadden bij hanos zwolle, en daarom kwam hij dus bij hanos apeldoorn
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 08-01-2012 19:28

[quote="buf"]ik hoorde ook iets van een voormailige leidingevende, zeg 30 jaar geleden, van der horst vertelde hem dat hij 4000 gulden in de maand zou verdienen met die functie, wat op zich een heel goed loon was in die tijd, maar van der horst vertelde er niet bij dat hij er 80 uur in de week voor moest werken,
maar hij vertelde ook over jaap van der kamp dat ze genoeg van hem hadden bij hanos zwolle, en daarom kwam hij dus bij hanos apeldoorn[/quote]

Ze moeten die Jaapf von den Kampf ook uit Apeldoorn weg zien te werken.
WAT EEN EIKEL! Hij heeft absoluut geen mensen kennis en weet ook niet hoe hij zijn werknemers moet benaderen. Ja, wanneer je iets doet wat bij de Hanos NIET getolereerd dán wordt je bij hem op kantoor komen. Een goede manager is iemand die ook bij je komt wanneer je je werk GOED doet. Een schouderklopje op z'n tijd kan geen kwaad, hoor. Jaap!
Eat my dust!!
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 11-01-2012 20:46

Het is ook wel erg toevallig dat als Jan een gesprek heeft, dat Jaap "ziek" is, maar vervolgens wel de volgende dag komt werken. Een ander mag het dus voor hem oplossen.

Wieberen die gast!
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 23-01-2012 17:23

[quote="speedygonzalez"]Het is ook wel erg toevallig dat als Jan een gesprek heeft, dat Jaap "ziek" is, maar vervolgens wel de volgende dag komt werken. Een ander mag het dus voor hem oplossen.

Wieberen die gast![/quote]

Ik blijf erbij, die gast kan niet met medewerkers omgaan.
Ben zelf ook twee weken thuis geweest, en zelfs nog geen "hoe gaat het?", of fijn dat je er weer bent.
Het is en blijft een EIKEL zonder gevoel voor de medemens.
Eat my dust!!
Plaats reactie