overwerk om personel te pesten

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 29-05-2011 22:04

Sommigen willen blijkbaar niet op zaterdag werken. Afgelopen zaterdag vond een collega het nodig om voor de 2e keer op rij maar niet te komen werken. Vorige keer hoefde hij het niet in te halen, zal nu ook wel weer niet hoeven. En dan is een andere collega ziek, zwak, misselijk en die moet persee komen. Lekker consequent ben je dan. Terwijl er anderen zijn die 3 zaterdagen achter elkaar moeten werken.
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 31-05-2011 19:28

[quote="speedygonzalez"]Sommigen willen blijkbaar niet op zaterdag werken. Afgelopen zaterdag vond een collega het nodig om voor de 2e keer op rij maar niet te komen werken. Vorige keer hoefde hij het niet in te halen, zal nu ook wel weer niet hoeven. En dan is een andere collega ziek, zwak, misselijk en die moet perse komen. Lekker consequent ben je dan. Terwijl er anderen zijn die 3 zaterdagen achter elkaar moeten werken.[/quote]

Dat werd er van mij ook gezegd, gelukkig had Tom John even de wacht aan gezegd. Vorige week ben ik wel met helse nekpijnen naar mijn werk gegaan, op zaterdag. Dit ziet John weer niet.
Ja zo zijn er veel collega's die dan weer iets geregeld hebben met John, bijv. wanneer je bepaalde hoeveelheid regels hebt weggelopen dan hoef je niet te komen. Of wanneer je alle inslag weg hebt hoef je niet te komen. Van dat soort ongein.
Maar ja, je hebt wel te maken met de Hanos.
Eat my dust!!
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 23-06-2011 20:58

heb even gekeken in totaal heeft het personeel dankzij dat verplicht overwerken ongeveer 2400 uur tegoed , over 60 werknemers bij his , iedereen heeft dus gemideld nu 40 uur tegoed van de hanos his , ik wil wel zien hoe de hanos dat oplost iedereen gemideld extra week vrij tegoed buiten de normale vakantie uren om.
fuckhanos
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-06-2011 16:41

Bericht door fuckhanos » 24-06-2011 16:42

nee natuurlijk niet die worden je stiekum afgepakt
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 05-07-2011 23:19

[quote="fuckhanos"]nee natuurlijk niet die worden je stiekum afgepakt[/quote]
Helemaal correct, fuckhanos!
Zal me niets verbazen dat Johnny strax aardig veel in de plus staat.
Stelletje gluipers!
Eat my dust!!
Plaats reactie