reintigratie

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

reintigratie

Bericht door apeldoorn » 19-10-2011 12:33

heb nu vier weken meegelopen met de portiers zonder problemen, om te kijken of ik dit werk lichamelijk nog aan kan.
Wel met de allergekste tijden alleen s`avonds en s`nachts en met een weekend van 2 dagen erin
moest gisteren voor een evaluatiegesprek bij jaap komen, er werd gevraagd hoe het gegaan was, wel goed geen problemen gehad.
Oke nu mijn verhaal vervolgde jaap ik zie toch problemen als je 2 a 3 uur in een machinekamer moet zitten vanwege een storing, ik denk dat je dat lichamelijk niet aan kan
wij moeten kunnen vertrouwen op 100% lichamelijke inzet
Hierop heb ik nog gezegd dat ik in de eerste week een storing had met Hans in het sprenklerhok en daar bijna een uur heb gezeten en geen problemen had gehad maar hij bleef bij zijn standpunt
heb ook nog gevraagd waarom zulke gekke werktijden hierop kreeg ik het antwoord dat de meeste mensen om 5 uur naar huis gaan en het wel eens vervelend konden vinden dat er 2 portiers zaten bij de visitatie.
Dus mijn conclusie de mensen mochten niet zien dat ik daar zat want anders zouden ze na 4 weken allemaal gaan vragen waar is jan gebleven maar als je ingewerkt moet worden moet je ook overdag meemaken lijkt mij.
Dit was dus allemaal fake van het begin af aan
weer 4 weken voor jan doedel ingezet, bedankt JAAP
Heb dan ook met een zeer harde knal de deur van zijn kantoor dichtgesmeten tot 2 maal aan toe
Ik was woest
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Wat een eikel!!

Bericht door Apacheflyer » 19-10-2011 18:52

Nou, nu "zakt mijn broek echt af". Nu wist ik wel dat Jaap zo'n moeilijk type was.
Maar dit is echt van den zotte! Nu wil jij je van de goede kant laten zien en dan wordt je zó behandeld.
Jammer dat je hem niet zo door dat raam naar buiten had geflikkert. Of nog beter, door het raam naar het magazijn. Dan was ik er nog eens met een vaart aankomen rijden en "oeps" was dat nou een stuk hout of wat?! :evil:

Het is net wat je zegt, gewoon vier weken voor Jan met de Korte achternaam gewerkt. Als jij in dat "stinkhok" van de sprenkler installatie geen last hebt gehad wat zitten ze dan te zeiken.

Ik zou dit naar de bond sturen.
Met mensen omgaan blijkt toch moeilijk te zijn voor die "Eikel uit Zwolle" wordt hoog tijd dat deze malloot oprot!

Nogmaals ik was met alle plezier tegen hem aan willen rijden. :twisted: :twisted:

Hou me op de hoogte!!
Eat my dust!!
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 19-10-2011 19:28

het is in-en-in triest hoe er nu wordt omgegaan met deze situatie. Hij laat zien dat ie wil en dan wordt het direct de grond ingeboord.
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 26-10-2011 14:15

ze gaan dus nu een reintegratieburo inschakelen om te kijken voor ander werk buiten de hanos, want het is nu wel duidelijk dat de hanos mij niet meer wil
Dit was ook de beste oplossing volgens de bedrijfarts, want volgens haar blijven ze me anders toch pesten met de gekste tijden of het zwaarste of smerigste werk, totdat ik zelf wegga.
En dan ben je nog verder van huis
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 27-10-2011 15:30

werd vanmorgen al door herald Sangers gebeld of ik akkoord ging nu kunnen ze ineens wel snel en jaap durft mij blijkbaar niet meer te bellen
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 27-10-2011 21:35

zijn wel meer die niet in contakt durven te komen met personeel, bijvoorbeeld robin bouwers hoofd personeelszaken, staat op prikbord , personeel mag geen contakt opnemen met personeelszaken , alleen afdelingschef,
bij de hanos is er dus een afdeling personeelszaken waar personeel NIET mag komen met eventuele vragen of gesprek
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 28-10-2011 10:41

[quote="buf"]zijn wel meer die niet in contakt durven te komen met personeel, bijvoorbeeld robin bouwers hoofd personeelszaken, staat op prikbord , personeel mag geen contakt opnemen met personeelszaken , alleen afdelingschef,
bij de hanos is er dus een afdeling personeelszaken waar personeel NIET mag komen met eventuele vragen of gesprek[/quote]

Dan heeft de hele afdeling "PERSONEELSZAKEN" toch helemaal geen zin meer.
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 28-10-2011 10:58

ja klopt je mag er als personeelslid geen kontakt mee opnemen
nou reken maar als er iets is ik dat zeker wel ga doen
fuckhanos
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-06-2011 16:41

Bericht door fuckhanos » 29-10-2011 12:20

ja je blijft een slaaf
je zou eens teveel bewegingsruimte krijgen
je ziet het ook met het opvoeren van het aantal regels die je moet lopen
het is gewoon moderne SLAVERNIJ

BEDANKT JAAP EN DE FUCKING REST
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 14-11-2011 21:46

[quote="speedygonzalez"][quote="buf"]zijn wel meer die niet in contakt durven te komen met personeel, bijvoorbeeld robin bouwers hoofd personeelszaken, staat op prikbord , personeel mag geen contakt opnemen met personeelszaken , alleen afdelingschef,
bij de hanos is er dus een afdeling personeelszaken waar personeel NIET mag komen met eventuele vragen of gesprek[/quote]

Dan heeft de hele afdeling "PERSONEELSZAKEN" toch helemaal geen zin meer.[/quote]

Bij deze een nieuwe naam: "AFDELINGSHOOFDENZAKEN".
Eat my dust!!
Plaats reactie