langer werken op zaterdag

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

langer werken op zaterdag

Bericht door apeldoorn » 05-10-2011 16:49

heb begrepen dat jullie op zaterdag voortaan tot 4 uur moeten werken wat vinden jullie daarvan
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 05-10-2011 18:16

alleen nog maar voor de verkeersleiders en de gewone zaterdaghulpen, gewone personeel wel voortaan van 6 tot 12. uitgezonderd gewone personeel die vast op zaterdag werken en zondag en maandag vrij zijn. werd gevraagd of mensen vast op zaterdag willen werken en dan zondag en maandag vrij, de meeste hebben nee gezegd.
maar ben wel bang dat wel keer gaat gebeuren tot 4 uur voor de andere.

bij normale cao's krijg je teminste extra toeslag voor zaterdag
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 13-10-2011 13:03

kreeg vorige week een hoop gezeik dat ik had geruild met iemand in de diepvries. Ik had van tevoren aangegeven: klanten af, wegwezen. Wist john dus blijkbaar niets vanaf, terwijl hij zelf toestemming heeft gegeven. Ruilen doe ik dus nooit meer!!!
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 19-10-2011 18:56

[quote="speedygonzalez"]kreeg vorige week een hoop gezeik dat ik had geruild met iemand in de diepvries. Ik had van tevoren aangegeven: klanten af, wegwezen. Wist john dus blijkbaar niets vanaf, terwijl hij zelf toestemming heeft gegeven. Ruilen doe ik dus nooit meer!!![/quote]

Ruilen heb ik een paar gedaan, dat was helemaal in mijn begin periode hier in dit "fantastische" bedrijf. :roll:
Toen was de sfeer veel gemoedelijker, zowel met de chefs als met de collega's. Dit laatste is nog steeds wel goed, maar ja die voelen natuurlijk ook dat er een aparte sfeer hangt.

Nogmaals: Van Ruilen Komt Huilen!!
Eat my dust!!
Plaats reactie