werken op zaterdag

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

werken op zaterdag

Bericht door speedygonzalez » 23-07-2011 18:56

Wat vinden jullie van het werken op zaterdag?

Zeker met het oog op de "uitzendkrachten". Sommigen maken er echt een potje van. Lopen wel zeker 20 minuten per uur met elkaar te ouwehoeren, half uur pauze is ook normaal. En de rest vd collega's maar hun werk doen.
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 24-07-2011 12:36

ja speedy, ik moet helaas tot de conclussie komen dat dat door de weeks ook gebeurd
Er is geen leiding Johnny is er bijna nooit zit meer in de kantine dan dat ie op de vloer is
Voor Rene had men nog wel enig respect
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 25-07-2011 18:05

misschien moet john dan es wat vaker door het magazijn lopen. Dan kan ie concluderen dat er veel collega's zich niet aan de afspraken houden.

- geen geluidsdragers op de werkvloer.
- met 1 pallet tegelijk vestigingen lopen.

zijn maar een aantal afspraken waar de "jonge" lui niets mee doen. Schijnt moeilijk te zijn om afspraken na te komen. Misschien moet Hanos dan de financieele afspraken ook maar es een keer niet nakomen. Kijken wie er dan allemaal voor het hok staan.
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 25-07-2011 21:59

geef ze eens ongelijk, eerder was wel vaker zo op zaterdag als werk af was naar huis, maar tegenwoordig ook al is er niks meer te doen, moet je toch tot 1 uur blijven, terwijl het overwerk is, waarom zou je dan niet kalm aan doen in overwerktijd.
bij andere bedrijven zullen ze er blij mij zijn als er keer overgewerkt moet worden en dat het werk kan bv binnen 4 uur af zijn in plaats van langer , maar bij de hanos moet er vijf en half uur worden overgewerkt op zaterdag ook al zal er niks meer te doen zijn.
geef dan eens ongelijk dat collegas vaker praatje maken en/of langer pauze, je mag toch niet eerder naar huis
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 29-07-2011 05:13

je wordt geacht je lege dozen en andere rotzooi mee te nemen, maar als ik maar 1 pallet mag meenemen waar moet ik dat dan laten? met twee pallets kan je 1 pallet gebruiken voor spullen en de tweede voor rotzooi en even wat licht spul wat je niet onderop kan leggen.
kan speedy mij uitleggen als ik maar met 1 pallet mag lopen en op die pallet ligen al redelijk wat spullen,waar ik de lege dozen moet laten?
noodgedwongen laat ik maar liggen hebben de schoonmakers ook weer extra werk
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 01-08-2011 12:03

Artikel,

door het gehele magazijn staan her en der afvalbakken verspreid. Het is een kleine moeite om daar heen danwel langs te rijden om je lege dozen weg te gooien. En als je van mening bent dat de pallet die je loopt goed genoeg is om weg te zetten, dan doe je dat toch?
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 01-08-2011 14:43

ben vanmorgen even in het magazijn geweest maar wat een bende overal lege dozen viezigheid op de grond waar papier over heen ligt het wordt gewoon een smeerbende
als iedereen er zo overdenkt artikel dan kun je beter ander werk gaan zoeken want dan moet je over een paar maanden over het vuil heenrijden en dan ook nog gek vinden dat er ongedierte op visite komt
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 04-08-2011 21:40

juist daarom is extra pallet handig om dat mee te nemen de lege dozen
Big Bill
Berichten: 30
Lid geworden op: 10-02-2011 21:03

Bericht door Big Bill » 05-08-2011 23:45

Ik heb door wisselende diensten nog niet veel zaterdagen gewerkt dit jaar, maar heb hier ook last van, de leuterende collega's dan. Veelal ben ik de laatste die nog met een scanner door het magazijn heen jaagt aan het einde van de dienst. Dit gebeurt niet alleen op de zaterdag, ook door de weeks. Het komt dan zelden voor, dat iemand mij spontaan komt helpen met de laatste regels. Hierdoor loop ik vaak op mijn tandvlees.
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 06-08-2011 14:45

[quote="apeldoorn"]ben vanmorgen even in het magazijn geweest maar wat een bende overal lege dozen viezigheid op de grond waar papier over heen ligt het wordt gewoon een smeerbende
als iedereen er zo overdenkt artikel dan kun je beter ander werk gaan zoeken want dan moet je over een paar maanden over het vuil heenrijden en dan ook nog gek vinden dat er ongedierte op visite komt[/quote]

We zijn ALLEMAAL te beroerd om ons eigen rotzooi op te ruimen. Dit moet dan door de schoonmakers worden gedaan. Het is wel elke dag 3 a 4 man wat er loopt. Als wij onze eigen zooi opruimen hoeven zij dus niet meer te komen. Kunnen wij dus weer meer salaris vragen.
Plaats reactie