Eten bij Hanos

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Eten bij Hanos

Bericht door speedygonzalez » 03-04-2011 12:26

Wat vinden jullie van het eten wat de middag/avond ploeg voorgeschoteld krijgt?

Persoonlijk vind ik het de ene keer wel lekker, maar het komt veel te vaak voor (althans in mijn ogen) dat het slecht is. En dan ben je een horecagroothandel die zijn eigen keuken nog niet eens voor elkaar heeft
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 04-04-2011 10:32

het eten is niet echt geweldig, maar ja je krijgt het gratis lol
bloemkool niet gaar gebakken aardappelen verbrand, vlees niet gaar noem maar op
ik neem voor de zekerheid altijd een broodje mee
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 04-04-2011 18:41

Heb er geen ervaring mee, maar heb dan ook maar één maand in twee ploegen gewerkt.

Nam dan altijd genoeg brood mee, of cup a soup. Voordat ik me aan dát eten waag.

Is wel beter als 5 jaar geleden, toen kon je met een gehaktbal iemand een gat in de kop gooien, bietjes werden niet afgegoten, speklappen of andere lappen vlees kon je als schoenzool gebruiken. Moet ik nog meer opnoemen?!
Nou eentje nog: de kippenpootjes waren niet eens goed gaar, bloed liep er nog uit.
Heb ik gelukkig niet zelf mee gemaakt, hoor.
Eat my dust!!
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 21-04-2011 11:05

kijk zo ie zo maar even rond de vitrine waar de broodjes in warm worden gehouden zit soms gewoon schimmel in
de warmhoudbak waar de gebakken eieren in worden bewaard moet minimaal 60 graden zijn i.v.m. bacterien nou soms zijn ze gewoon koud
levensgevaarlijk (salmonella) smiddags komen de kroketten nasi en bamischijven in de vitrine die ook lang geen 60 graden haalt soms wil je een kroket pakken en dan valt ie al uit elkaar
heb ook een paar keer gezien dat de bakken met etensresten van de avondploeg er nog de volgende ochtend in de keuken stonden
Nou dan ben je goed bezig als horeca bedrijf, zouden de klanten eens moeten zien
mijn advies neem altijd brood mee
speedygonzalez
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-03-2011 20:59

Bericht door speedygonzalez » 17-05-2011 21:31

Weer zo'n typisch geval van slecht: Vorige week kreeg de middag/avond ploeg Noodles voorgeschoteld. (althans het moest ervoor doorgaan)

't was zo slecht dat ik alleen maar wat stukjes kip heb gehad. Moest thuis eerst zelf wat in elkaar flansen.
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 18-05-2011 10:13

he speedy ik weet niet of ze een magnetron hebben, daar boven want
dan kun je beter zelf een kant en klaar maaltijd uit de supermarkt meenemen en daar opwarmen, dan weet je tenminste dat je een lekkere maaltijd hebt
Of als je toch voor het eten van de chef kok gaat neem altijd brood mee en een paar zakjes cup a soup
Plaats reactie