overuren

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Plaats reactie
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

overuren

Bericht door apeldoorn » 21-02-2011 15:47

ik kan werken wat ik wil maar ga alleen maar achteruit met mijn overuren
en dan heb je de broertjes zwarthof die elke dag minimaal een uur eerder naar huis gaan krijgen er steeds meer bij
ik vindt ook dat dit bij afd personeels zaken hoort en niet bij de verkeersleiders die toch enig baat bij zichzelf hebben
een van de zwarthofjes heeft het een keer gepresteerd in een 32 urige werkweek 40 overuren te maken
dat is toch knap of niet
en dan ook nog slapen en naar huis en terug naar werk het lukt mij niet
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 26-02-2011 09:47

snap je dan nog niet, je moet zelf je overuren bij houden , en als hun lijst niet klopt moet je gelijk laten nakijken
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 02-03-2011 19:38

[quote="artikel 12, lid 4 a en b"]snap je dan nog niet, je moet zelf je overuren bij houden , en als hun lijst niet klopt moet je gelijk laten nakijken[/quote]

Helemaal mee eens. Ik hou ook de uren zelf bij.
Maar hou het wel goed in de gaten, want ze [lees verkeersleiders] handelen vaak in hun voordeel.

Klopt het niet, zijn ze uren vergeten te vermelden op de lijst, zeg er wat van.

Dat het bij PZ neergelegd moet worden, ben ik het niet mee eens. Tenzij er een andere "chef"daar plaats neemt. I.p.v. die gladjakker die er nu zit.
What's his name again??
Eat my dust!!
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 13-03-2011 15:49

robin bouwers
maar afdeling personeelszaken is niet toegankelijk voor het personeel. volgens mij durf hij niet om alleen in contakt te komen met het personeel. hij durf pas te komen als er ook bv een vestigingsdirecteur er bij is, alleen durf hij niet,
hij gaat ook niet voor niks op vakantie naar azie, daar de minste kans om hanos personeel tegen te komen
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 13-03-2011 20:57

[quote="artikel 12, lid 4 a en b"]robin bouwers
maar afdeling personeelszaken is niet toegankelijk voor het personeel. volgens mij durf hij niet om alleen in contakt te komen met het personeel. hij durf pas te komen als er ook bv een vestigingsdirecteur er bij is, alleen durf hij niet,
hij gaat ook niet voor niks op vakantie naar azie, daar de minste kans om hanos personeel tegen te komen[/quote]

Nu we weten wat voor een vieze, vuile gluipert hij is, zou ik als ik hem was maar goed uitkijken. Wat hij kan kunnen wij, met een grote groep FNV aanhangers, stukken beter.
Het is gewoon een achterbakse vent. Alleen durft ie niks. Men noemen dat soort mensen ook wel stumpers, slappelingen.
Ik heb die foto van hem gezien op zijn Hyves gezien, toen had ik al gegeten en gedronken.
Eat my dust!!
buf
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-03-2011 15:03

Bericht door buf » 09-07-2011 14:39

dit ook gehoort dat robin bouwers hoofd personeelszaken, al zijn wachtwoorden moest aangepassen omdat zijn emailadres constant misbruikt wordt door zijn "spamvrienden".
waarschijnlijk mogen meerdere mensden hem dus niet
Plaats reactie