te vaak ziek

Hier kan je naar hartenlust vragen stellen, discussies openen of reageren
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 08-03-2011 18:56

[quote="Big Bill"]Hanos maakt het er met het beleid zelf naar dat sommige medewerkers vaak ziek zijn. Het wordt er voor ons niet makkelijker op om onze productie te halen, maar steeds moeilijker. Een goed voorbeeld is het combineren van klanten bij het vullen van de scanners. Er worden steeds vaker grote klanten bij elkaar in 1 scanner geladen. Zo gaat het werktempo drastisch omlaag.[/quote]

Zo deed M. Cranenburg laatst bij Chierno Bah een grote klant in, volgens mij was het voor Texel.
Ze waren pas tegen tien over zes klaar. M. Borst natuurlijk helemaal over de zeik. Hij was behoorlijk kwaad op M. Cranenburg.
Eat my dust!!
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 09-03-2011 19:07

[quote="apeldoorn"]ben vanaf vorige week weer voor 2 uurtjes per dag aan het werk
vorige week grote problemen gehad met de veegwagen, omdat ik daar niet meer tegen kan. vorige week donderdag heeft ronald en michiel geregeld dat er na half 10 wordt geveegd als ik weg ben vandaag werd er weer geveegd en zelfs de stofbak geleegd, ik dacht dat ik de longen uit mijn lijf hoestte
ben naar het hok gegaan en gezegd tot morgen (dit advies had de bedrijfsarts mij ook gegeven) dit was om half negen en gelijk john bij me je moet de kop niet gelijk in de wind gooien etc.
michiel had het wel tegen hem gezegd dat het niet goed ging, maar hierop had hij geantwoord nou dan komt ie zo wel naar me toe
Verder wist ie mij te vertellen dat dat de enige veegmachine was en dat er geveegd moest worden en dat hij moeilijk die man een veger en blik kon geven
voor de rest deed ie zelf nog al zielig omdat hij 5 dagen plat op bed zou hebben gelegen met zijn rug
hoe schop ik de mensen terug in de ziektewet
en geef ze nog een klein trapje na[/quote]

Dat is typisch weer iets voor John, zo kun je met lezen en schrijven en zo van het één op het andere moment kun je geen hoogte van hem krijgen.
Het lijkt mij dat hij zo doet wanneer hij op iemand de pik heeft. Toch hoort het niet als Chef zijnde.
Je hoort begrip te hebben voor je medewerkers.
:oops: ooh nee, we hebben het hier over de Hanos. Wat eigenlijk betekend: Geen begrip voor de medemens, werken kreng totdat je er dood bij neer valt. :oops: Zei/schreef ik hardop?!
Eat my dust!!
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 11-03-2011 11:14

ik zit nu weer in de ziektewet vanaf woensdag heb dinsdag eerst een paar uur op bed gelegen maar bleef het benauwd houden heb v.d. kamp maar weer gebeld met de mededeling dat ik toch weer thuis blijf
het is blijkbaar voor de hanos moeilijk om iemand die vrijwillig aanbiedt om 2 uurtjes te komen werken even op te letten dat het gaat om een COPD patient
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 19-03-2011 20:41

een jonge man met tijdelijk contract, had last van zijn rug gekregen , kan gebeuren, als je steeds dozen wijn moet tillen , is toch elke keer een kilo of 10, maar hij was weer beter, werd hij weer elke keer naar dezelfde afdeling gestuurd aan de prinsenweide, dus kreeg weer last van zijn rug, nu wordt zijn contract niet verlengt omdat hij te vaak ziek was , maar hij moest wel steeds werken op de afdeling waar je het meeste moet tillen
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 20-03-2011 10:24

he artikel dit is toch niet die jonge man uit arnhem?
artikel 12, lid 4 a en b
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-02-2011 14:51

Bericht door artikel 12, lid 4 a en b » 20-03-2011 10:58

klopt contract van remco uit arnhem wordt niet verlengt
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 20-03-2011 13:46

dit is echt te gek voor woorden die jongen heeft zo zijn best gedaan
was overal bereid toe
zonde weer een goede collega weg als je hem ziet doe hem aub de groeten en geef hem evt mijn emailadres
2flow
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-03-2011 18:33

Bericht door 2flow » 22-03-2011 18:40

mij is toen gevraagd of ik op de pw wilde komem werken,
was ook geen probleem, todat het in je rug schiet,
en ze je na een week weer terug willen.
TIP; als je ziek bent blijf dan thuis tot je weer helemaal
beter bebt.
gr uit arnhem
apeldoorn
Berichten: 63
Lid geworden op: 15-02-2011 16:56

Bericht door apeldoorn » 23-03-2011 16:47

he 2 flow ik zit nu in route 2 kan niet weer terug in het magazijn ze moeten nu ander werk voor me zoeken zit al weer 3 weken thuis nog niets je hoort niks meer je bent afgeschreven
dit geld voor jou ook pw is al zwaarder dan his en dan vinden ze het gek dat je het in je rug krijgt en dan gunnen ze je niet eens de tijd om te genezen
Apacheflyer
Berichten: 59
Lid geworden op: 27-01-2011 19:25

Bericht door Apacheflyer » 26-03-2011 21:19

[quote="apeldoorn"]he artikel dit is toch niet die jonge man uit arnhem?[/quote]

Ja precies wat jij zegt, Apeldoorn.
Hij was deze week voor het laatst.

Bizar verhaal, haalt de regels op zijn sloffen alleen het ziek zijn nekt hem.

Jammer weer, weer een minpuntje voor HANOS!! :roll:

Wat doen ze eigenlijk wel eens keer wat goed?! Zullen ze wel nooit doen. :lol:
Eat my dust!!
Plaats reactie